Anne De Keyser

Ik ben geboren in Gent op 24 oktober 1959. Ik ben gehuwd met Wim. Samen hebben we 3 dochters. Reeds 21 jaar ben ik als kinderpsychologe werkzaam binnen de bijzondere jeugdzorg. Na een opleiding bemiddeling en contextuele hulpverlening probeer ik sedert 10 jaar mijn ervaring in te zetten in de context van echtscheiding. Zowel binnen HARA, in de context van bemiddeling, als in mijn eigen privé-praktijk begeleid ik ouders en kinderen/jongeren in hun zoektocht naar hoe zij hun onderlinge verbondenheid blijvend vorm kunnen geven. Ik geef vorming hierover aan ouders, leerkrachten, leerlingbegeleiders, hulpverleners. Sedert 2007 maakt ik deel uit van de opleidingsstaf van Leren-overleven, een leerschool voor contextuele hulpverlening.