Bestel onze nieuwe affiche

DS-SOL2014

We zijn trots om onze nieuwe affiche voor te stellen.
Met dit treffend beeld willen we De Scheidingsschool en de infosessies verder bekend maken.
Dank om ons aanbod ruimer bekend te maken.

Wil je gratis een exemplaar ontvangen?
Vul dan volgend bestelformulier in: http://www.descheidingsschool.be/index.php?option=com_rsform&formId=48

Namens De Scheidingsschool, alvast hartelijk bedankt!

Nu ook infosessies op aanvraag!

U bent een organisatie of bedrijf en wil beroep doen op de kennis en ervaring van De Scheidingsschool? Analoog aan onze vaste infosessies, bieden wij ook nu ook losse infosessies aan op uw vraag. Voor meer informatie kan u ons mailen op Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Scheiden kan je leren

Als je beslist om uit elkaar te gaan, waarom dan niet kiezen om te scheiden op de best mogelijke manier, met het minste lijden? Deze keuze vandaag zal je later helpen om beter te herstellen van het verlies. Om samen te blijven werken als ouders. Bekijk hieronder het aanbod van De Scheidingsschool in uw provincie (klik op de kaartjes).

rightArrow cactus eagle rightArrow

Vlaams-Brabant (Leuven)

provincieontmdagUren: Infosessies van 19u30 tot 21u30 (inschrijven kan vanaf 19u) / Leergroepen van 19u30 tot 22u00.
Prijs: 10 € per infosessie / 40 € voor professionelen.
Klik hier om naar de infosessies in Leuven te gaan.

West-Vlaanderen (Brugge)

Plaats: Lokaal Dienstencentrum Van Volden, Joris Dumeryplein 1 (Boeveriestraat), 8000 Brugge.
Uren: telkens met start om 19.30u / Inschrijven kan vanaf 19u.
Prijs: 10 € per sessie.
Klik hier om naar het programma in Brugge te gaan.
In samenwerking met Lokale Dienstencentra en OCMW Brugge.