Nieuwe data informatiesessies 2010

Ook in 2010  biedt  de Scheidingsschool in Leuven verschillende informatiesessies aan.
Klik hier voor meer info.

In samenwerking met

21 november 2009
Studiedag voor ouders, vrijwillige en professionele begeleiders van kinderen en jongeren waarvan de ouders uit elkaar gaan
Een positief verhaal rond uit elkaar gaan: de kracht van kinderen en jongeren

• 9u00   Onthaal met koffie
  • 9u30   Verwelkoming
  • 9u40   Spreker  Claire  Wiewauters
  • 10u30   Koffiepauze
  • 10u45  Workshop naar keuze
  • 12u15   Afsluiten

Aanbod workshops

• Puzzel je gezin bijeen (over nieuw samengestelde gezinnen)
  • Kinderzorgen
  • Wat zeggen de kinderen in wetenschappelijk onderzoek rond het uit elkaar gaan van hun ouders?
  • Creatieve werkvormen rond uit elkaar gaan
  • Ik blijf ik, ook na scheiding (rond gedrag en gepaste zorg aan kinderen en jongeren waarvan ouders uit elkaar gaan)
  • Uit Elkaar Jeugdwerk (leren omgaan met kinderen en jongeren waarvan de ouders uit elkaar gaan in het jeugdwerk)
  • Uit Elkaar Onderwijs (leren omgaan met kinderen en jongeren waarvan de ouders uit elkaar gaan in het onderwijs)