Reportage Het Nieuwsblad Magazine

De Scheidingsschool heeft van Het Nieuwsblad Magazine de vraag gekregen mee op zoek te gaan naar enkele getuigenissen. Deze getuignissen kunnen per mail of telefoon en desgewenst anoniem doorgegeven worden.

Volgende vragen dienen door de getuige (liefst een koppel, of een man en een vrouw) beantwoord te worden:

• wie heeft de stap gezet om naar de scheidingsschool te trekken? (uzelf, of uw ex-partner, en zijn jullie samen naar een sessie gegaan of alleen?)
  • was dat een grote stap? Had u vooroordelen, of kende u mensen die hier al ervaring mee hadden?
  • welke vragen had u?
  • welke antwoorden hebt u gekregen?
  • wat is het belangrijkste dat u hebt onthouden?
  • 'scheiden is lijden' zegt men weleens, wat is uw ervaring nadat alles is afgerond?

Indien geïnteresseerd, graag dringend antwoorden versturen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of per telefoon antwoorden op 0479/934473.