Home Infosessies Leuven 04/12/14: Grootouders: als je kinderen gaan scheiden [infosessie]

04/12/14: Grootouders: als je kinderen gaan scheiden [infosessie]

Er is een relatiebreuk tussen je kind en diens partner.
Hoe kan jij als (groot)ouder een passend steentje bijdragen en zo mee investeren in een zo goed mogelijke relatie tussen de verschillende generaties en tussen de verschillende families?

• Mijn kind gaat scheiden. En wij dan als (groot)ouders? Wat met onze gevoelens? Handvaten voor grootouders om met de scheiding passend om te gaan.
  • Hoe ervaart het kleinkind de scheiding? Praktische tips voor grootouders om met hun kleinkind passend te communiceren.
  • Hoe regelt de wetgever het contact tussen grootouders en kleinkinderen? Mogelijkheden voor grootouders indien zij hun kleinkind weinig of niet meer zien.

Begeleider: Lies Vancriekingen

Inschrijven: via dit formulier

Waar:
Romaanse Poort van Leuven (Brusselsestraat 63, 3000 Leuven)
lokaal A13
Telefoon: 016 20 76 46
Halte/station: Leuven Sint-Pieterskliniek
Betaald parkeren (tot 21u) aan het St. Jacobsplein (10 min wandelen)
Klik hier voor een wegbeschrijving

Prijs: 10 € (Hulpverleners betalen 40 euro per sessie!)

Uren: Onthaal vanaf 19u. We beginnen graag stipt om 19u30.

Met steun van de Provincie Brabant en de stad Leuven (lokalen)