Home Infosessies Gent 14/03/13: Kinderen en scheiding

14/03/13: Kinderen en scheiding

Als je als ouders uit elkaar gaat, brengt dit ook heel wat teweeg bij je kinderen. We bekijken de impact van een scheiding op de kinderen. Wat kan je als ouder doen om je kind op een gepaste manier doorheen de scheiding te loodsen? Op welke verschillende manieren kan een kind reageren, en waarom? We geven inzichten uit onderzoeken rond scheiding en kinderen. Je krijgt bruikbare tips en adviezen over omgaan met kinderen. Tot slot staan we stil bij de ondersteunende rol die grootouders en andere belangrijke betrokkenen kunnen opnemen.

Begeleider: Katrien Vanhauwaert

Waar: Reigerstraat 8, 9000 Gent (ism Vormingplus)

Prijs: 10 €

Uren: 19.30u

Inschrijvingsgeld

Het inschrijvingsgeld bedraagt 10 euro per sessie. Wie een reeks van 7 sessies volgt krijgt korting en betaalt 30 euro voor de hele reeks. Bij aanvang van de eerste sessie betaalt u 30 euro aan de lesgever. U krijgt dan een betalingsbewijs. Dit bewijs dient u elke sessie te laten paraferen door de lesgever. Indien u dit bewijs bent vergeten, dienen wij 10 euro voor de sessie aan te rekenen. Met deze regeling hopen wij het zowel voor u als voor ons zo eenvoudig mogelijk te houden, wij hebben niet de mogelijkheid om op de hoogte te blijven van reeds betaalde reeksen.