Home Infosessies Leuven 26/02/13: Ouderschap na scheiding [infosessie]

26/02/13: Ouderschap na scheiding [infosessie]

• Hoe ervaren kinderen de scheiding van hun ouders?
  • Hoe vertel je de scheiding aan de kinderen?
  • Hoe betrek je hen bij beslissingen?
  • Wat hebben kinderen nodig? Wat kunnen ze missen?

Begeleider: Anne De Keyser, kinderpsycholoog-bemiddelaar

Inschrijven: via dit formulier

Waar:
Jeugdherberg “De Blauwput”, Martelarenlaan 11 A - 3010 Leuven.
In volgende link (http://www.leuven-hostel.com/wegbeschrijving.pdf) vindt u de routebeschrijving.
De jeugdherberg bevindt zich vlak bij het Provindiehuis. U kan parkeren onder het station in parking De Bond. De jeugdherberg ligt achter het station.

Prijs: 10 €

Uren: van 19u30 tot 21u30

Inschrijvingsgeld

Het inschrijvingsgeld bedraagt 10 euro per sessie. Wie een reeks van 7 sessies volgt krijgt korting en betaalt 30 euro voor de hele reeks. Bij aanvang van de eerste sessie betaalt u 30 euro aan de lesgever. U krijgt dan een betalingsbewijs. Dit bewijs dient u elke sessie te laten paraferen door de lesgever. Indien u dit bewijs bent vergeten, dienen wij 10 euro voor de sessie aan te rekenen. Met deze regeling hopen wij het zowel voor u als voor ons zo eenvoudig mogelijk te houden, wij hebben niet de mogelijkheid om op de hoogte te blijven van reeds betaalde reeksen.